مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 16:072022-04-23ورزشي

برنامه ریزی برای حضور 40 هزار نفری هواداران نساجی در دیدار فینال


رییس هیات فوتبال مازندران در آستانه فینال جام حذفی فوتبال کشور گفت: برنامه ریزی برای حضور 40 هزار نفری هواداران نساجی در دیدار فینال صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، رحیم درزی خلردی رییس هیأت فوتبال استان، در جمع خبرنگاران درباره اظهارات مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر اعلام ظرفیت ورزشگاه آزادی در روز فینال جام حذفی، اظهار کرد: بعد از سال ها دو تیم شهرستانی به فینال رقابت های جام حذفی راه یافته اند که این موضوع از جذابیت خاصی برخوردار است و باید به بهترین نحو از این رویداد بزرگ برای ایجاد شور و نشاط در میان هواداران فوتبال استفاده کرد.

وی گفت: به همین دلیل شایسته است مسؤولان امر با توجه به ظرفیت هواداری موجود چه در مازندران و چه در استان مرکزی، بیشترین ظرفیت را به حضور هواداران در ورزشگاه آزادی اختصاص دهند.

 رییس هیأت فوتبال مازندران با عنوان اینکه بسیاری از فوتبال دوستان از تهران و شهرهای دیگر نیز مشتاق حضور در این بازی هستند، افزود: باید تمهیداتی اندیشیده شود که در بهترین حالت ممکن بازی فینال برگزار شده و مردم عزیز از تماشای یک رقابت جذاب و مهیج، لذت ببرند.

وی درباره انسداد محور هراز در هفته جاری بیان کرد: طی صحبت با فرماندار قائمشهر و پیگیری وی از طریق استانداری و مسؤولان ذی ربط، مقرر شد به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای حضور 40 هزار نفری هواداران نساجی در دیدار فینال

برنامه ریزی برای حضور 40 هزار نفری هواداران نساجی در دیدار فینال