مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 17:572022-04-23سياسي

روحانیون ورود جدی و مستمر به مدارس داشته باشند


نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه به تربیت دینی نسل جوان تاکید کرد و گفت: ورود روحانیون به بحث آموزشی در مدارس ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید کاظم موسوی عصر شنبه در نشست هم اندیشی مبلغین گفتمان ساز که در محل سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار شد، در سخنانی قداست و اهمیت روحانیت را فراتر از تمام مسئولیت های برشمرد و اظهار کرد: بنده به عنوان نماینده مجلس، همواره در لباس روحانیون وظیفه طلبگی خود را حفظ کرده و به جایگاه مقدس تبلیغ و اطلاع رسانی دینی احترام قائل هستم.

وی با تسلیت شهادت روحانیون جهادی در حرم مطهر رضوی، دسیسه دشمن در مقابله با نظام اسلامی را فراتر از هر زمان دیگر برشمرد و گفت: دشمن در عصر کنونی با تمام توان در مقابل اسلام ایستاده و از گسترش دین و تعالیم ناب محمدی هراس داشته و در پی مخالفت و دشمنی با منادیان حق و حقیقت است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی وظیفه روحانیون در خنثی سازی تهاجم فرهنگی دشمن را مهم و تأثیر گذار عنوان کرد و گفت: در دولت کنونی، مجلس شورای اسلامی، قوه قضاییه و دولت هماهنگی مناسبی با هم داشته و نیروهای انقلاب و کارآمد با همکاری مروجین دینی می توانند در حفظ و حراست از ارزش های ایرانی، اسلامی گام های مؤثری بردارند که نقش روحانیون و طل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیون ورود جدی و مستمر به مدارس داشته باشند

روحانیون ورود جدی و مستمر به مدارس داشته باشند