مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 20:372022-04-23سياسي

روایت مطالبه گری در نمازجمعه از زبان معاون ستاد احیا


معاون مطالبه گری ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری از برگزاری اولین برنامه از سلسله جلسات مطالبه گری از مسئولان، با حضور اعضای شورای شهر خبر داد.

- حجت الاسلام مجتبی محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری در راستای اجرای یکی از ماموریت های خود با همکاری ستاد اقامه نماز و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اقدام به برگزاری جلسات مطالبه گری از مسئولان، در محل برگزاری نماز جمعه با حضور اقشار مختلف مردمی کرد.

معاون مطالبه گری ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری با بیان لزوم مطالبه گری از مسئولان و تاثیرات مثبت آن در جامعه اسلامی افزود: در اولین برنامه، قبل از برگزاری نماز جمعه میزبان اعضای شورای شهر شهرکرد بودیم و برخی از مطالبات مردمی با آن ها در میان گذاشته و سوالاتی پرسیده شد.

وی با بیان اینکه از جمله مهم ترین مطالبات شفاف کردن ساز و کار انتخاب شهردار بود اظهار داشت: در خلال این برنامه برخی از مردم و معتمدین از محلات مختلف شهر شهرکرد حضور یافته و رفع مشکلات محله و شهر خود را مطالبه و پاسخ هایی از اعضای شورای شهر دریافت کردند و قول هایی از جمله ایجاد سامانه شفافیت برای روشن نمودن کلیه درآمدها و هزینه های شهرداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت مطالبه گری در نمازجمعه از زبان معاون ستاد احیا

روایت مطالبه گری در نمازجمعه از زبان معاون ستاد احیا