مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 20:572022-04-23سياسي

معوقات کارگری در خراسان جنوبی به حداقل رسیده است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: سال گذشته با برگزاری جلسات متعدد، تلاش های خوبی در زمینه پرداخت حقوق کارگران در استان انجام شد که نتیجه آن به حداقل رسیدن معوقات کارگری در خراسان جنوبی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی در سومین رزمایش کمک مؤمنانه شکوه همدلی که به همت کارکنان یکی از شرکت های تولید تایر برگزار شد با اشاره به در پیش بودن هفته کار و کارگر افزود: عمده فعالان حوزه صنعت، کارگران سختکوشی هستند که سختی کار بر دوش آنهاست لذا مدیران باید به این حوزه توجه ویژه داشته باشند.

وی اظهار داشت: پرداخت به موقع حقوق و بیمه متناسب، امنیت شغلی را برای کارگران به ارمغان آورده و نتیجه آن پرورش روحی و روانی کارگر و تولید موثر و مفیدتر است.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: رزمایش شکوه همدلی و اهدای هزار و 300 واحد بسته غذایی نشان می دهد افرادی که در این مجموعه درخشان کار می کنند در کنار مسائل تولیدی به موضوعات اجتماعی نیز توجه ویژه دارند لذا از دسترنج خود مواسات و کمک های مؤمنانه را به قشر محروم استان انجام می دهند.

وی با بیان اینکه در قرآن کریم از کار خیر به عنوان انفاق یاد شده افزود: اصل انفاق آن است که از بهترین مال خود به مردم کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معوقات کارگری در خراسان جنوبی به حداقل رسیده است

معوقات کارگری در خراسان جنوبی به حداقل رسیده است