مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 22:122022-04-23سياسي

4 پروژه مهم در روستای «مورت» اجرا می شود


چهار پروژه مهم در روستای «مورت» اجرا می شود.

- ، سارا فلاحی عصر امروز شنبه در محل مسجد امام خمینی روستای مورت با بزرگان و فرهیختگان این روستا دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفت.

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی پس از انعکاس مشکلات توسط مردم مبنی بر عدم اجرای طرح هادی در این روستا که 12 سال از آغاز آن می گذرد، در تماس تلفنی با مدیر کل بنیاد مسکن استان خواستار پیگیری این مشکل شد و گفت: طرح هادی این روستا بازنگری خواهد شد و در رابطه با شن ریزی، آسفالت و سنگ فرش پیاده روهای روستا نیز اقدامات لازم انجام می شود.

نماینده مجلس یازدهم در راستای کمک به اشتغال جوانان و همچنین توسعه روستا پس از تماس با مدیر عامل شرکت پتروشیمی و پالایش گاز ایلام، خواستار رسیدگی به مشکلات این روستا شد.

وی از اجرای چهار پروژه مهم در روستا خبر داد و اظهار داشت: پیگیری ها و رایزنی ها در رابطه با اجرای طرح های گلخانه ای روستای مورت که این منطقه را در بن بست قرار داده و مانع توسعه روستا شده از سوی جهادکشاورزی انجام می شود.

فلاحی در پایان به بلا استفاده بودن ساختمان فنی حرفه ای روستا اشاره کرد و افزود: پیگیری های لازم در این زمینه نیز انجام شده و به زودی اقدامات لازم برای دایر کردن کلاس های حرفه آموزی در این ساختمان انجام خواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 پروژه مهم در روستای «مورت» اجرا می شود

4 پروژه مهم در روستای «مورت» اجرا می شود