مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 22:472022-04-23اقتصادي

استاندار تهران: نیازمند به روزرسانی آمار جمعیت هستیم


استاندار تهران در جلسه شورای اداری شهرستان های غرب استان که با حضور رییس جمهور برگزار شد، گفت: سیل مهاجرت به غرب استان تهران بیش از 4 درصد است و بعد از سال 95 رشد جمعیت ویژه ای داشتیم که در تسهیل منابع و ارزش افزوده تاثیر گذار بوده و برخی سرانه ها نیاز به .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، محسن منصوری استاندار تهران در جلسه شورای اداری شهرستان های شهریار، قدس و ملارد که با حضور رییس جمهور در سالن جلسات فرمانداری شهریار عصر امروز برگزار شد اظهار کرد: نیروی انسانی ارزشمند و ظرفیت های بالا فرصتی برای رشد و توسعه غرب استان تهران است.

وی گفت: شهریار بزرگ چند مسئله جدی دارد و حل این مشکل در کوتاه مدت فقط به دست دولت امکان پذیر نیست ولی می توان ریل گذاری کرد تا با تدبیر حل و فصل شود.

استاندار تهران افزود: شهرستان قدس تنها 3 کیلومتر با ناوگان حمل و نقل ریلی فاصله دارد و اگر 20 کیلومتر مترو احداث شود بیش از 2 میلیون نفر بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: تقاضا کردیم شرکت سهامی با همکاری شهرداری های سه شهرستان راه اندازی کرده و کار متروی غرب را شروع کنند و برای تحقق این امر کمک دولت مورد نیاز است.

منصوری خاطر نشان کرد: در غرب استان تهران حدود 4 میلیون نفر و در شرق استان تهران حدود 2 و نیم میلیون نفر جمعیت زندگی می کنند که با مسائل و مشکلات سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: نیازمند به روزرسانی آمار جمعیت هستیم

استاندار تهران: نیازمند به روزرسانی آمار جمعیت هستیم