مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 07:222022-04-24سياسي

مسئولان با تکیه بر توانمندی های داخلی مشکلات اقتصادی کشور را حل کنند


رییس انجمن علمی انقلاب با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب درباره مذاکرات گفت: بیانات رهبر انقلاب در حقیقت یک تکلیف برای مسئولان است که با تکیه بر توانمندی های داخلی، - حجت الاسلام ابراهیم کلانتری رییس انجمن علمی انقلاب اسلامی و عضو هیات علمی دانشگاه در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به مسئولان دولت مبنی بر اینکه مطلقاً معطل مذاکره نشوید، اظهار داشت: نکته اولی که باید به آن توجه کنیم این است که خود مذاکرات ممکن است خودش یک دام برای اقتصاد و مسئولان کشور باشد.

با این هدف که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه آمریکا آنقدر ایران را مشغول مذاکره کنند و اقتصاد کشور را شرطی کنند که بتوانند با بالا و پایین بردن مذاکرات و انعکاس آن در رسانه های جهان، دائماً ایران را با فراز و فرودها و نوسانات نفس گیر اقتصادی مواجه کند.

 این استاد دانشگاه تصریح کرد: دولت سیزدهم از ابتدا هم اعلام کرد که ما به هیچ وجه معطل مذاکرات برجامی نمی شویم و کارمان را بر پایه توانمندی ها و زیرساخت های کشور آغاز می کنیم.

حجت الاسلام کلانتری با بیان اینکه ایران تا حدود زیادی توانسته است تحریم های دشمن را خنثی کند، افزود: این مسئله یک پیامی به دشمنان دارد و آن اینکه جمهوری اسلامی ایران دیگر اصراری به مذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان با تکیه بر توانمندی های داخلی مشکلات اقتصادی کشور را حل کنند

مسئولان با تکیه بر توانمندی های داخلی مشکلات اقتصادی کشور را حل کنند