مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 07:322022-04-24فرهنگي

«ماجرای دل» در انتظار ورود به سالن اصلی/ پارادوکس توقیف و فروش


امیر دژاکام از ارائه درخواستش برای اجرای نمایش «ماجرای دل» در سالن اصلی تئاترشهر خبر داد و یادآور شد این روزها پرفروش ترین کارها، آثاری هستند که پیش از این خبر توقیفشان رسانه ای شده است.

- امیر دژاکام از ارائه درخواستش برای اجرای نمایش ماجرای دل در سالن اصلی تئاترشهر خبر داد و یادآور شد این روزها پرفروش ترین کارها، آثاری هستند که پیش از این خبر توقیفشان رسانه ای شده است.

امیر دژاکام نویسنده و کارگردان تئاتر درباره تازه ترین فعالیت خود به خبرنگار مهر گفت: چندسال قبل من درخواست اجرای نمایش مردی برای تمام فصول را برای اجرا در سالن اصلی تئاتر شهر ارائه دادم که به هر دلیلی مورد قبول قرار نگرفت.

معتقدم اجرا نشدن یک کار به معنای ممنوع شدنش هم است از این لحاظ این نکته را مطرح می کنم که این روزها بسیار زیاد خبرهایی مبنی بر اینکه فلان نمایش اجازه اجرا پیدا نکرده و توقیف است، می شنویم اما چندی بعد می بینیم همان نمایش با همان گروه روی صحنه می رود و مثلاً کارگردانی که ادعا می کرد کارش توقیف شده و به دلیل اجحافی که در حقش شده می خواهد کلاً از فعالیت در تئاتر انصراف دهند، نمایشش را به صحنه برده و کارش هم پرفروش می شود.

وی تصریح کرد: در واقع اگر می خواهید نمایش های پرفروش را رصد کنید باید به سراغ ممنوعه ها بروید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ماجرای دل» در انتظار ورود به سالن اصلی/ پارادوکس توقیف و فروش

«ماجرای دل» در انتظار ورود به سالن اصلی/ پارادوکس توقیف و فروش