مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 08:322022-04-24اقتصادي

ابلاغ 12 میلیارد برای ایجاد زیر ساخت های گردشگری خراسان جنوبی


مدیر کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی گفت: از 60 میلیارد تومان اعتباری که در سفر ریاست جمهوری به استان برای ایجاد زیرساخت های گردشگری مصوب شد تا کنون 12 میلیارد تومان ابلاغ شده است.

- خبرگزاری مهر ؛ گروه استان ها: رییس جمهور 19 شهریور ماه سال 1400 به خراسان جنوبی سفر کرد که در این سفر موارد بسیاری برای رونق بخشیدن به حوزه های مختلف استان مصوب شد که یکی از آنها حوزه گردشگری خراسان جنوبی است.

از چندی پیش دستگاه های مختلف اجرایی استان اقدام به اعلام میزان ابلاغ مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه کاری خود کرده اند.

جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی هم هفته گذشته در جلسه ستاد خدمات سفر خراسان جنوبی با تأکید بر تقویت زیر ساخت های گردشگری در خراسان جنوبی، گفت: از محل مصوبات سفر رییس جمهور به خراسان جنوبی 60 میلیارد تومان برای تقویت زیر ساخت های گردشگری خراسان جنوبی در نظر گرفته شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در قالب سفر رییس جمهور به استان مبلغ 60 میلیارد تومان برای ایجاد زیر ساخت های گردشگری مصوب شد.

حسن رمضانی اضافه کرد: از مبلغ 60 میلیارد تومان مصوب شده در سفر رییس جمهور به خراسان جنوبی برای ایجاد زیر ساخت های گردشگری 28 اسفند ماه سال گذشته حدود 12 میلیارد تومان ابلاغ شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ 12 میلیارد برای ایجاد زیر ساخت های گردشگری خراسان جنوبی

ابلاغ 12 میلیارد برای ایجاد زیر ساخت های گردشگری خراسان جنوبی