مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 08:422022-04-24سياسي

گزارش تخلفات دولت قبل به دادسرا ارجاع شد


دادستان دیوان محاسبات کل کشور از هزار و 816 فقره گزارش تخلف در بخش های فنی و حسابرسی دیوان، گزارش مردمی و مراجع رسمی با توجه به تفریغ بودجه سال 1399 خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خانه ملت، علی کامیار با اشاره به عملکرد دادسرای دیوان، مهمترین عامل رشد رسیدگی ها را در اولویت بندی پرونده های مهم و نظارت مستمر بر کار شعب دادسرای دانست و گفت: اولویت بندی ها و نظارت های مستمر موجب کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها و پرهیز از اطاله رسیدگی ها در دیوان شد.

دادستان دیوان محاسبات کشور افزود:در سال 1400 تعداد هزار و 816 فقره گزارش تخلف، اعم از گزارش بخش های فنی و حسابرسی دیوان با توجه به تفریغ سال 1399، گزارش مردمی و گزارش مراجع رسمی، دریافت و به شعب دادسرا جهت رسیدگی ارجاع شده است.

وی ادامه داد: در بخش اجرای احکام دادسرا نیز، تعداد 325 پرونده تعیین تکلیف شده و آراء قطعی آنها شامل مجازات های اداری و جبران ضرر و زیان و یا انجام تکالیف مقرر مسئولان اجرایی شده است.

کامیار مبلغ وصولی و واریز به خزانه ناشی از اجرای احکام را در مجموع هزار میلیارد تومان اعلام کرد و تصریح کرد: مبالغ وصولی نسبت به سال 1399 در سال 1400 دو برابر شده است، همچنین وصول 13 هزار میلیارد تومان از حقوق معوقه معادن از دیگر اقدامات دادسرای دیوان محاسبات است که ناشی از رسیدگی به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش تخلفات دولت قبل به دادسرا ارجاع شد

گزارش تخلفات دولت قبل به دادسرا ارجاع شد