مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 09:072022-04-24اقتصادي

استفاده از شرکت های دانش بنیان در صنایع یک وظیفه است


استفاده از شرکت های دانش بنیان در صنایع تا پیش از این یک ضرورت بوده و امروز برای صنایع تحقق این امر یک وظیفه است.

- ، سید عبدالوهاب سهل آبادی صبح یکشنبه در نشست مشترک مدیرکل اداره امور مالیاتی با جامعه صنعت و معدن استان اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان اولین پارک علم و فناوری کشور را راه اندازی کرده و انتظار ما استفاده بیشتر از این فضا توسط صنایع است، اظهار داشت: ارتباط صنایع و شرکت های دانش بنیان باید توسعه یابد.

وی با بیان اینکه رؤسای انجمن های صنعتی باید در زمینه ارتباط با شرکت های دانش بنیان زیر مجموعه های خود را ملزم کنند، افزود: برای این امر نیز در قانون تسهیلاتی برای صنایع در نظر گرفته شده که باید مورد استفاده قرار گیرد.

رییس خانه صنعت و معدن ایران در ادامه با بیان اینکه امروز استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان برای توسعه صنایع امری ضروری است، ابراز داشت: تا پیش از این به عنوان یک مزیت این امر را پیگیری می کردیم و امروز با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب این امر وظیفه است.

وی در ادامه ضمن تسلیت شب های قدر و همچنین لزوم توجه صاحبان صنایع برای آزادی زندانیان در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی افزود: از همه صاحبان صنایع درخواست داریم نسبت به این امر خداپسندانه که در نهایت منجر به کاهش آسیب های اجتماعی می شود تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از شرکت های دانش بنیان در صنایع یک وظیفه است

استفاده از شرکت های دانش بنیان در صنایع یک وظیفه است