مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 09:072022-04-24سياسي

فضاسازی درباره سفر خانواده رییس مجلس برای برهم زدن انسجام کشور است


نائب رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه امروز هم افزایی میان 3 قوه دغدغه نظام سلطه است، گفت: یکی از این فضاسازی ها را درباره سفر خانواده رییس مجلس به ترکیه دیدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، پرویز سروری نائب رییس شورای شهر تهران در سخنان پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران گفت: امیرالمومنین (ع) از شد عدالت به شهادت رسید و امیدواریم که همه ما ادامه دهنده راه مولای متقیان باشیم.

وی ابراز داشت:  دیروز روز معماری بود و معماری موجود تهران وحشی و غیرقابل ارتباط انسانی است در حالیکه رهبر انقلاب بارها دربار معماری ایرانی - اسلامی صحبت کردند و همه ما وظیفه داریم.

سروری روز زمین پاک را فرصت خوبی دانست برای اینکه مروری بر موضوع زمین پاک و پاک داشته باشند و گفت: بازیافت 80 درصدی جز اهداف کشوری بوده اما تا الان ما حتی نتوانستی به بازیافت 10 درصدی برسیم و شورای انقلابی تحول گرا در کنار شهرداری عزمش را جزم کرده که این موضوع را عملیاتی کند تا مدیریت صحیح پسماند شکل بگیرد و پسماند را از تهدید به فرصت تبدیل کنیم.

نائب رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه امروز هم افزایی میان 3 قوا را دغدغه نظام سلطه رسیده و به نقطه کانونی آن یعنی انسجام رسیده اند و از اختلاف قومی، مذهبی و ادیان تا اختلاف قوا در دستور کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضاسازی درباره سفر خانواده رییس مجلس برای برهم زدن انسجام کشور است

فضاسازی درباره سفر خانواده رییس مجلس برای برهم زدن انسجام کشور است