مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 09:222022-04-24سياسي

هم افزایی امروز دستگاه های مختلف کشور دغدغه دشمن است


اتفاقاتی که امروز در کشور رخ می دهد نشان از این دارد که دشمن برنامه ریزی دقیقی دارد و هم افزایی امروز دستگاه های اجرایی کشور دغدغه دشمن است.

- ، پرویز سروری در شصتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران که امروز یکشنبه چهارم اردیبهشت ماه برگزار شد، گفت: امیرالمؤمنین (ع) شخصیت بی بدیل تاریخ بودند و دوست و دشمن ایشان را با توانایی های بزرگ می شناسند.

نایب رییس شورای شهر تهران ادامه داد: امیرالمومنین (ع) از شدت عدالت به شهادت رسیدند و امیدوارم همگی ما ادامه دهنده راه این حضرت باشیم.

سروری ضمن تبریک روز معمار گفت: معماری موجود تهران وحشی و بی ارتباط با معماری اسلامی است، رهبر معظم انقلاب بارها درباره معماری ایرانی اسلامی صحبت کردند و همگی ما وظیفه داریم زمینه اجرای این معماری را فراهم کنیم.

نایب رییس شورای شهر تهران ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت سپهبد قرنی گفت: همچنین سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نیز تبریک می گویم زیرا سپاه امروز سمبل اقتدار کشورمان است.

وی با اشاره به روز روز زمین پاک گفت: بازیافت 80 درصدی جز اهداف مجلس شورای اسلامی بوده است ما تاکنون حتی به کف این درصد هم نرسیده ایم و عملکردمان در حوزه بازیافت 10 درصد را نشان می دهد و امیدواریم در دوره جدید در کنار شهرداری تهران شاهد شکل گیری محیطی پاک با مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم افزایی امروز دستگاه های مختلف کشور دغدغه دشمن است

هم افزایی امروز دستگاه های مختلف کشور دغدغه دشمن است