مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 09:272022-04-24بين الملل

چرا مذاکرات هسته ای متوقف شده است؟


مذاکرات هسته ای علی رغم گذشت چندماه از آغاز مجدد در آذرماه هنوز به سرانجام نرسیده است و توقف به وجودآمده در روند مذاکرات، نشان دهنده باقی ماندن اختلافاتی است که از رسیدن به توافق جلوگیری می کند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه صبح نو نوشت: مذاکرات هسته ای علی رغم گذشت چندماه از آغاز مجدد در آذرماه هنوز به سرانجام نرسیده است و توقف به وجودآمده در روند مذاکرات، نشان دهنده باقی ماندن اختلافاتی است که از رسیدن به توافق جلوگیری می کند.

اگرچه ایران بارها مواضع خود را قاطعانه اعلام و پیگیری کرده اما طرف آمریکایی هنوز به دنبال تغییر رفتار ایران است.

در ادامه رایزنی های مقامات ایران با مقامات غربی، حسین امیرعبداللهیان شامگاه جمعه در تماس تلفنی با جوزف بورل، با اشاره به تداوم رایزنی ها برای رفع تحریم ها اظهار داشت: هیچ تردیدی در اراده دولت جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به توافق خوب، قوی و پایدار وجود ندارد.

توافق خوب و پایدار که از ابتدا موردتوجه ایران بود در روزهای گذشته نیز بار دیگر به مقامات غربی گوشزد شد تا از هر تصور اشتباهی جلوگیری شود.

رییس دستگاه دیپلماسی کشورمان در ادامه این گفت وگوی تلفنی افزود: کاخ سفید باید زیاده خواهی ها و تردید را کنار گذاشته و در مسیر واقع بینی و راه حل گام بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مذاکرات هسته ای متوقف شده است؟

چرا مذاکرات هسته ای متوقف شده است؟