مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 09:572022-04-24سياسي

این روزها جهاد یعنی تبیین کار خوب/ از قول و قرار کار مثبت تا هدیه حال خوب


40 نفر از بانوان جهادگر در همدان عزم جزم کردند با مهندسی معکوس در مقابله با نشر بدی ها و بدعت ها آغازگر انتشار خیر و خوبی در جامعه باشند و با بهره گیری از ابزارهای موجود در قالب پویش «ماه خوب، - وصله پینه زندگی جهادی های  پا به کار هستند و با تمام توان در طبق اخلاص فعالیت می کنند گاهی دستی بر آتش مسائل اقتصادی دارند گاهی هم پیشقدم حل مشکلات اجتماعی می شوند؛ در این پویش نوپا و نوظهور به برکت ماه خدا زندگی وصله پینه و فصل جدایی را به بهار بدل می کنند.

به این معنا که جهادی ها از تکنیک گفت وگو بهره می گیرند و یک زندگی در شرف جدایی و از هم پاشیده را نجات می دهند این جزو بهترین خاطرات اعضای پویش ماه خوب، حال خوب محسوب می شود و واقعا دستمریزاد دارد.

گهگداری هم قول های خیر سبب می شود تا بذر مهر و محبت بین زوجین جوانه بزند و درصدد حل مشکلات با یک قول خیر برآیند و با از خودگذشتگی کشتی به گل نشسته زندگی شان را به ساحل آرامش ببرند.

اگر کمی بیشتر صفحه ماه خوب، حال خوب را بالا و پایین کنی خیلی بیشتر از اینها کار خیر می بینی؛ مثل میانجیگری بزرگان، گفت وگو با دانش آموزان، دلجویی از خانواده شهدا و هزار و یک کار خیر دیگر.

تبیین کار خوب فهیمه باقری مسؤول پویش ماه خوب، حال خوب از اهداف این پویش و دلایل راه اندازی آن می گوید: اجر معنوی انتشار کار خوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این روزها جهاد یعنی تبیین کار خوب/ از قول و قرار کار مثبت تا هدیه حال خوب

این روزها جهاد یعنی تبیین کار خوب/ از قول و قرار کار مثبت تا هدیه حال خوب