مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 09:572022-04-24حوادث

واژگونی مرگبارموتورسیکلت/ راکب جان باخت


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت از یک فقره واژگونی موتورسیکلت و فوت راکب آن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی موتورسیکلت به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه مقابل مترو جوانمرد قصاب و فوت راکب بر اثر شدت جراحات وارده خبر داد.

سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص جزییات این خبر اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 در ساعت 01:30 بامداد امروز یک فقره واژگونی موتورسیکلت به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه در محدوده بلوار دستواره به شمال قبل از میدان مادر مقابل مترو جوانمرد قصاب به اپراتور پلیس راهور تهران بزرگ اعلام شد.

وی گفت: تیم کارشناسی منطقه 20 پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شده و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار ، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

سرهنگ شریفی ادامه داد: پس از بررسی های به عمل آمده تیم کارشناسی مشخص شد راکب موتورسیکلت که در این مسیر مشغول حرکت بوده ، پس از آنکه نتواسته موتورسیکلت خود را کنترل کند واژگون شده و به شدت با زمین برخورد کرده که این واژگونی باعث فوت راکب موتورسیکلت در محل حادثه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی مرگبارموتورسیکلت/ راکب جان باخت

واژگونی مرگبارموتورسیکلت/ راکب جان باخت