مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 09:572022-04-24اقتصادي

این روزها جهاد یعنی تبیین کار خوب/ از قول و قرار کار مثبت تا هدیه حال خوب


وصله پینه زندگی جهادی های  پا به کار هستند و با تمام توان در طبق اخلاص فعالیت می کنند گاهی دستی بر آتش مسائل اقتصادی دارند گاهی هم پیشقدم حل مشکلات اجتماعی می شوند؛ در این پویش نوپا و نوظهور به برکت ماه خدا زندگی وصله پینه و فصل جدایی را به بهار بدل می کنند.

به این معنا که جهادی ها از تکنیک گفت وگو بهره می گیرند و یک زندگی در شرف جدایی و از هم پاشیده را نجات می دهند این جزو بهترین خاطرات اعضای پویش ماه خوب، حال خوب محسوب می شود و واقعا دستمریزاد دارد.

گهگداری هم قول های خیر سبب می شود تا بذر مهر و محبت بین زوجین جوانه بزند و درصدد حل مشکلات با یک قول خیر برآیند و با از خودگذشتگی کشتی به گل نشسته زندگی شان را به ساحل آرامش ببرند.

اگر کمی بیشتر صفحه ماه خوب، حال خوب را بالا و پایین کنی خیلی بیشتر از اینها کار خیر می بینی؛ مثل میانجیگری بزرگان، گفت وگو با دانش آموزان، دلجویی از خانواده شهدا و هزار و یک کار خیر دیگر.

تبیین کار خوب فهیمه باقری مسؤول پویش ماه خوب، حال خوب از اهداف این پویش و دلایل راه اندازی آن می گوید: اجر معنوی انتشار کار خوب کم از نیت و انجام کار خیر ندارد از همین رو پویش ماه خوب، حال خوب به برکت ماه مبارک رمضان با هدف ترویج کار خوب آغاز شده تا با کمک گروه های جهادی به ترویج خیر و خوبی در جامعه بپردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این روزها جهاد یعنی تبیین کار خوب/ از قول و قرار کار مثبت تا هدیه حال خوب

این روزها جهاد یعنی تبیین کار خوب/ از قول و قرار کار مثبت تا هدیه حال خوب