مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 10:072022-04-24پزشكي

گویا: وزارت بهداشت از آبان 1400 تاکنون خرید واکسن خارجی نداشته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی گویا در پاسخ به اظهارات مطرح شده توسط نمایندگان هفت شرکت تولیدی داخلی واکسن در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: - رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وزارت بهداشت از آبان 1400 تاکنون هیچگونه خرید واکسن خارجی نداشته است و خرید واکسن های داخلی مطابق قرارداد با شرکت های داخلی انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی گویا در پاسخ به اظهارات مطرح شده توسط نمایندگان هفت شرکت تولیدی داخلی واکسن در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: همه قرارداد هایی که وزارت بهداشت برای خرید واکسن از شرکت های داخلی بسته، کاملا مشخص است و بر اساس همان قرارداد ها خرید ها را سال گذشته انجام داده و امسال نیز انجام می دهد.

وی با تاکید بر اینکه همه شرکت های تولیدی واکسن از این قرارداد ها اطلاعات کافی دارند، تصریح کرد: خرید واکسن های داخلی مطابق قرارداد با شرکت های داخلی انجام می شود.

گفتنی است، 23 فروردین سیدحسین صفوی رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران در گفتگو با خبرنگار حوزه سلامت ایرنا درباره آخرین وضعیت خرید واکسن های ایرانی توسط وزارت بهداشت اظهار داشت: وزارت بهداشت تاکنون حدود 50 میلیون دز واکسن کرونا از شرکت های داخلی خرید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گویا: وزارت بهداشت از آبان 1400 تاکنون خرید واکسن خارجی نداشته است

گویا: وزارت بهداشت از آبان 1400 تاکنون خرید واکسن خارجی نداشته است