مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 10:072022-04-24ورزشي

صعود چهار کشتی گیر ایران به فینال مسابقات قهرمانی آسیا


داریوش حضرتقلی زاده، یونس امامی، امیرحسین فیروزپور و یداله محبی به دیدار فینال مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا راه یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا از ساعت 8 صبح امروز (یکشنبه) در شهر اولان باتور مغولستان در حال برگزاری است.

در پایان مسابقات صبح (مقدماتی) داریوش حضرتقلی زاده در وزن 61 کیلوگرم، یونس امامی در وزن 74 کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در وزن 92 کیلوگرم و یداله محبی در وزن 125 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و محسن مصطفوی در وزن 86 کیلوگرم در دیدار رده بندی حضور دارد.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است: در وزن 61 کیلوگرم داریوش حضرتقلی زاده در دور اول با نتیجه 9 بر 6 مقابل این سانگ چویی از کره جنوبی به پیروزی دست یافت.

وی در دور دوم با نتیجه 14 بر 11 علی بیگ علی بیگوف (کشتی گیر روسی الاصل) قهرمان آسیا از بحرین را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در این مرحله به مصاف اکبر کوربانوف از قزاقستان می رود.

در وزن 74 کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 7 بر 5 دایچی تاکاتانی دارنده مدال نقره بازی های آسیایی از ژاپن را مغلوب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود چهار کشتی گیر ایران به فینال مسابقات قهرمانی آسیا

صعود چهار کشتی گیر ایران به فینال مسابقات قهرمانی آسیا