مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 10:072022-04-24سياسي

خبر خوش برای پرستاران تأمین اجتماعی


قائم مقام سازمان تأمین اجتماعی گفت: اصلاح احکام کارگزینی پرستاران شاغل در مراکز درمانی تأمین اجتماعی و نیز اصلاح قانون سخت و زیان آور برای این دسته از پرستاران به تصویب هیأت مدیره سازمان رسیده و به هیأت امنا ارسال شده است تا تصمیم نهایی بزودی گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حبیب الله حسن خانلو قائم مقام سازمان تأمین اجتماعی در مراسم معارفه عباس مومنی به عنوان مدیرکل جدید مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان اظهار کرد: گاهی با اجتهادهای شخصی، باعث گرفتاری مردم می شویم و باید از این رفتارها در جامعه جلوگیری کرد چرا که ریشه برخی از گرفتاری های مردم ناشی از تصمیمات اشتباه مسؤولان بوده است.

وی با بیان این که گاهی مردم در پی تصمیمات نادرست در میان مسؤولان فقیر می شوند، به ماجرای قول مسؤولان به حضور مردم در بورس و سودآوری آنان اشاره و تصریح کرد: بدنبال آن بسیاری از مردم ضرر کردند و فقیر شدند.

قائم سازمان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: مسؤولان باید با فقر مردم آشنا باشند و ارتقای تراز زندگی مردم را کار اصلی خودشان بدانند.

خبر خوش برای پرستاران  حسن خانلو همچنین به بیان خبر خوشی برای پرستاران پرداخت و گفت: در مورد پرستاران، اصلاح احکام کارگزینی این عزیزان که در مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی مشغول کارند و نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش برای پرستاران تأمین اجتماعی

خبر خوش برای پرستاران تأمین اجتماعی