مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 10:222022-04-24سياسي

برگزاری نمایشگاه عکس «تاجیکستان؛ سرزمین کوه ها و دریاچه های طلایی» در «باکو»


در شهر «باکو» پایتخت آذربایجان نمایشگاه عکس «تاجیکستان؛ سرزمین کوه ها و دریاچه های طلایی» برپا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، به مناسبت سی امین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک میان تاجیکستان و آذربایجان از سوی سفارت تاجیکستان در باکو و همکاری موسسه دولتی تاریخی و معماری ایچری شهر آذربایجان نمایشگاه عکس تاجیکستان؛ سرزمین کوه ها و دریاچه های طلایی برگزار شد.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، نمایندگانی از گروه دوستی بین پارلمانی تاجیکستان و آذربایجان، نمایندگان وزارت امور خارجه و سایر وزارتخانه ها و ادارات، روسای نمایندگی های دیپلماتیک مقیم باکو، نمایندگان محافل تجاری و سرمایه گذاری آذربایجان و رسانه های محلی حضور داشتند.

در جریان این مراسم آمینه ملک اوا ، مدیر مرکز موزه ایچری شهر ، آیدین میرزا زاده رییس گروه دوستی بین پارلمانی تاجیکستان و آذربایجان و رضا دقانی عکاس مشهور جهان به عنوان مهمان افتخاری در این مراسم حضور و سخنرانی کردند.

رستم سالی سفیر تاجیکستان در باکو طی سخنانی بر اهمیت برگزاری این نمایشگاه برای معرفی فرصت ها و زیبایی های تاجیکستان و تقویت روابط بین دوشنبه و باکو و مردمان منطقه تاکید و در مورد فرهنگ غنی، هنر و صنایع دستی مردم تاجیک، توسعه اقتصاد و ظرفیت های گردشگری کشورش، صحبت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه عکس «تاجیکستان؛ سرزمین کوه ها و دریاچه های طلایی» در «باکو»

برگزاری نمایشگاه عکس «تاجیکستان؛ سرزمین کوه ها و دریاچه های طلایی» در «باکو»