مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 10:322022-04-24پزشكي

وزارت بهداشت: از آبان 1400 خرید خارجی واکسن کرونا نداشتیم


تمام قراردادهایی که وزارت بهداشت برای خرید واکسن از شرکت های داخلی بسته، کاملا مشخص هست و بر اساس همان قراردادها خریدهایش را سال گذشته انجام داده و امسال نیز انجام می دهد.

- تمام قراردادهایی که وزارت بهداشت برای خرید واکسن از شرکت های داخلی بسته، کاملا مشخص هست و بر اساس همان قراردادها خریدهایش را سال گذشته انجام داده و امسال نیز انجام می دهد.

رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت در پاسخ به اظهارات شرکت های تولیدی داخلی واکسن در کمیسیون بهداشت مجلس، گفت: خرید واکسن داخلی مطابق قرارداد با شرکت های داخلی انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد مهدی گویا با بیان این مطلب در پاسخ به اظهارات مطرح شده توسط نمایندگان هفت شرکت تولیدی داخلی واکسن در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: تمام قراردادهایی که وزارت بهداشت برای خرید واکسن از شرکت های داخلی بسته، کاملا مشخص هست و بر اساس همان قراردادها خریدهایش را سال گذشته انجام داده و امسال نیز انجام می دهد.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، وی با تاکید بر این که همه شرکت های تولیدی واکسن از این قراردادها اطلاعات کافی دارند، تصریح کرد: وزارت بهداشت از آبان 1400 تاکنون هیچگونه خرید خارجی واکسن نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت: از آبان 1400 خرید خارجی واکسن کرونا نداشتیم

وزارت بهداشت: از آبان 1400 خرید خارجی واکسن کرونا نداشتیم