مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 10:322022-04-24سياسي

ساخت فیلم های فاخر انقلابی جهاد است/ فیلمسازان رزمندگان عرصه فرهنگ


فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران بیان کرد سینماگران فرماندهان و افسران عرصه جهاد فرهنگی هستند.

- به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه جمعی از فرماندهان این نیرو در بنیاد سینمایی فارابی حضور پیدا کرد.

در ابتدای این بازدید که با آیین قدردانی از عوامل فیلم موقعیت مهدی نیز همراه بود، سید مهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سهم بسزای نیروی هوافضای سپاه در تولید قدرت دفاعی و امنیتی کشور بر ضرورت بازنمایی توانمندی ها، دستاوردها و رشادت های این نیرو در قالب آثار سینمایی تأکید کرد.

جوادی با ارائه گزارشی از وضعیت تولید آثار سینمایی دفاع مقدسی و همچنین پروژه های سال جاری بنیاد سینمایی فارابی در این حوزه، اعلام آمادگی کرد تا با همکاری بنیاد فرهنگی روایت فتح و مساعدت نیروی هوافضای سپاه پاسداران برای امسال یک اثر سینمایی با محوریت قدرت دفاعی هوا و فضای کشور از جمله توان پهبادی سپاه ساخته شود.

در این بازدید که همراه با آیین قدردانی از عوامل فیلم موقعیت مهدی بود، سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت فیلم های فاخر انقلابی جهاد است/ فیلمسازان رزمندگان عرصه فرهنگ

ساخت فیلم های فاخر انقلابی جهاد است/ فیلمسازان رزمندگان عرصه فرهنگ