مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 10:372022-04-24سياسي

آموزش وپرورش به همکاری حوزه علمیه نیاز دارد


«فلسفه تعلیم و تربیت»، «برنامه ریزی درسی» و «مشاوره» از جمله رشته های مورد نیاز آموزش و پرورش است.

- در نشست مشترک مدیر حوزه علمیه خراسان و رییس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی که از سوی ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، در مشهد برگزار شد، راه های تقویت همکاری حوزه علمیه خراسان و آموزش و پرورش بررسی شد.

حجت الاسلام حمید نیکزاد، مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش در این نشست مشترک، بر توسعه رشته های مرتبط با تعلیم و تربیت تاکید کرد و گفت: آموزش وپرورش به همکاری حوزه علمیه نیاز دارد و این امر در راستای اهداف انقلاب اسلامی است.

وی بر ضرورت ایجاد و تقویت رشته های آموزشی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش در حوزه های علمیه تاکید کرد و گفت: رشته هایی مانند روانشناسی اسلامی ، علوم تربیتی ، مدیریت آموزشی ، فلسفه تعلیم و تربیت ، برنامه ریزی درسی و مشاوره از جمله رشته های مورد نیاز آموزش و پرورش است که حوزه علمیه خراسان می تواند نقش مهمی را ایفا کند.

حجت الاسلام نیکزاد بیان کرد: توسعه مدارس وابسته و غیردولتی زیر نظر حوزه علمیه خراسان اقدام ارزشمند دیگری است که می توانیم در راستای سیاست های انقلابی و جهادی وزارت آموزش و پرورش در تمام استان ها پیاده سازی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش وپرورش به همکاری حوزه علمیه نیاز دارد

آموزش وپرورش به همکاری حوزه علمیه نیاز دارد