مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 10:472022-04-24دانش

حمایت از تبدیل اماکن بدون استفاده به فضایی برای کارآفرینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با همراه حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران، - معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: تجربه موفقی در تبدیل اماکن متروکه و قدیمی در تهران و سایر شهر ها به مراکز و کارخانه های نوآوری و صنایع خلاق داشته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با همراه حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران، به محل کارخانه سیمان شهر ری رفت تا ضمن بازدید از این سازه تاریخی و صنعتی، زمینه ها برای بازآفرینی یکی از اماکن تاریخی و نخستین کارخانه سیمان کشور به بستری برای استقرار شرکت های فناور و خلاق و شکوفایی ایده های نوآورانه تبدیل شود.

این فضای تاریخی که نخستین کارخانه سیمان کشور و نمادی از صنعتی شدن ایران به شمار می رود در فرآیند انجام مطالعات احیا و بازآفرینی قرار گرفته است و به گفته معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، به یک مرکز نوآوری و صنایع خلاق برای خلق ایده های جدید و حل مسائل و مشکلات شهری تبدیل می شود.

ستاری، با اشاره به همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شهرداری ها برای تحقق شهر خلاق و هوشمند گفت: شهر هوشمند جایی است که شهرداری به عنوان یک شتابدهنده کسب و کار عمل می کند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تبدیل اماکن بدون استفاده به فضایی برای کارآفرینی

حمایت از تبدیل اماکن بدون استفاده به فضایی برای کارآفرینی