مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 11:372022-04-24سياسي

یک اشتباه و این جماعت اشتباه/ مدعیان عدالت خواهی کجا را نشانه گرفته اند؟


شاید یکی از اصلی ترین اهداف انتشار توییت یک فرد مدعی عدالت خواهی علیه رییس مجلس را باید در عمیق کردن شکاف میان مسوولان نظام ملت تحلیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه صبح نو در سرمقاله خود نوشت: شاید یکی از اصلی ترین اهداف انتشار توییت یک فرد مدعی عدالت خواهی علیه رییس مجلس را باید در عمیق کردن شکاف میان مسوولان نظام ملت تحلیل کرد.

فارغ از آنچه در ساعات اولیه این خبر در جامعه گذشت، اگر کمی از ماجرا فاصله بگیریم مشخص می شود که انگار عامدانه بوده و قصدی وجود داشته تا فردی که سال ها برای مردم و کشور خدمت کرده و در این مسیر شب و روز نداشته با اشتباه فرزند خود در مقابل مردم قرار بگیرد، غیرمردمی بازنمایی شده و تلاش شود که آن سابقه بزرگ و پرافتخار با رفتاری که خود قالیباف هم مخالف آن بوده، فراموش شود.

این دقیقا همان نقطه ای است که گروه مدعی عدالت خواهی نشانه گرفته اند.

گروهی که گرچه ادعای امربه معروف و نهی ازمنکر داشتند ولی به پیمانکار ناامید کردن مردم، حذف گروه ها و افراد مختلف، شکاف درون نیروهای جبهه انقلاب و هتک حرمت و آبروبری تبدیل شده اند که این خود بزرگ ترین منکرهاست.

گویا زمان آن رسیده که خود امربه معروف و نهی ازمنکر شوند؛ گروهی که پیش از این با ساختن اخبار کذب، هیزم تخریب را مهیا ساختند و امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک اشتباه و این جماعت اشتباه/ مدعیان عدالت خواهی کجا را نشانه گرفته اند؟

یک اشتباه و این جماعت اشتباه/ مدعیان عدالت خواهی کجا را نشانه گرفته اند؟