مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 11:522022-04-24اقتصادي

آرزوی 170 کودک نیازمند شاهرودی برآورده شد


رییس کمیته امداد شاهرود بابیان اینکه خیران شهرستان همواره دستگیر نیازمندان هستند، گفت: آرزوی 170 کودک نیازمند شاهرودی برآورده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مهدی اصغری صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی کمیته شاهرود ضمن بیان اینکه جشن آرزوها با حضور خیران و نیکوکاران و رؤسای دستگاه ها و نهادهای اجرایی در این شهر برگزار شد، ابراز داشت: در این مراسم 300 خیر کوشیدند تا آرزوی کودکان نیازمند برآورده شود.

وی ضمن بیان اینکه آرزوی 170 آرزوی کودک نیازمند تحت حمایت شاهرودی برآورده شد، افزود: این آرزوها به ارزش 270 میلیون تومان بوده است.

رییس کمیته امداد شاهرود بابیان اینکه در این مراسم پدربزرگ و مادربزرگ ها نیز حضور داشتند، ابراز داشت: به گفته این افراد کودکان نیازمند تحت حمایت همانند نوه های آن ها محسوب می شوند لذا با برداشتن آرزو نوشته شده توسط کودکان از درخت آرزوها کوشیدند تا حلاوت این ماه را برای این کودکان نیز شیرین کنند.

اصغری بابیان اینکه حامیان به هر میزانی که مایل باشند می توانند به این کودکان نیازمند و محروم کمک کنند، تصریح کرد: خوشبختانه به همت وجود همین خیران کودکان نیازمند از حامی برخوردار هستند و کودک مددجو بدون حامی در استان سمنان وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوی 170 کودک نیازمند شاهرودی برآورده شد

آرزوی 170 کودک نیازمند شاهرودی برآورده شد