مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 12:022022-04-24اقتصادي

6 نقطه حادثه خیز در جاده های خراسان جنوبی اصلاح می شود


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر از 31 نقطه حادثه خیز مصوب استان، تعداد 6 نقطه در دست اجرا است که 4 نقطه تا تیرماه سال 1401 به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، فدوی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: در سال 1400 در حوزه نگهداری ابنیه راه های استان 20 دستگاه ابنیه فنی آسیب دیده از سیل تعمیرات اساسی شده و احداث و تعریض 40 دستگاه پل در محورهای استان در حال اجرا است.

وی افزود: همچنین با توجه به حدود 2 هزار و 231 دستگاه آبنما در محورهای مواصلاتی سطح استان، عملیات اجرایی تبدیل 10 دستگاه آبنما به پل در دست اقدام است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی تصریح کرد: در حال حاضر از 31 نقطه حادثه خیز مصوب استان، تعداد 6 نقطه در دست اجرا است که متوسط پیشرفت فیزیکی پروژه های یادشده 80 درصد است.

فدوی ادامه داد: در گذشته 13 نقطه از مجموع 31 نقطه شناسایی شده مصوب و ابلاغی از سوی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور به این اداره کل، به طور کامل ایمن سازی شده و 6 نقطه نیز در دست اجرا است که پیش بینی می شود 4 نقطه تا تیرماه سال 1401 به بهره برداری و 2 نقطه دیگر نیز تا پایان سال عملیات اجرایی آن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 نقطه حادثه خیز در جاده های خراسان جنوبی اصلاح می شود

6 نقطه حادثه خیز در جاده های خراسان جنوبی اصلاح می شود