مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 13:172022-04-24فرهنگي

مرد نقره ای تئاتر ایران درگذشت


وی مبتکر کاراکتر هنری سیلورمن (مرد نقره ای) در ایران است و توانسته بود در دهه گذشته تحول عظیمی را در هنر تئاتر و به خصوص صنعت تبلیغات در سطح کشور ایجاد کند.

- وی مبتکر کاراکتر هنری سیلورمن (مرد نقره ای) در ایران است و توانسته بود در دهه گذشته تحول عظیمی را در هنر تئاتر و به خصوص صنعت تبلیغات در سطح کشور ایجاد کند.

مرحوم آرمین بشرویه از هنرمندان برجسته تئاتر و سینمای استان گیلان و شهرستان مرزی آستارا در بیمارستان دکتر شریعتی تهران درگذشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا از آستارا، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرزی بندر آستارا، بیان کرد: متاسفانه باخبر شدیم که “آرمین بشرویه” از فعالان هنر تئاتر استان گیلان، دقایقی پیش به دلیل بیماری در بیمارستان دکتر شریعتی تهران درگذشت.

شاپور تشرینی با اشاره به اینکه، در تماس با رامین بشرویه (برادر وی) مطلع شدیم که علایم بیماری سرطان مغز استخوان از حدود یک ماه گذشته در وی بروز کرد، توضیح داد: با توجه به اینکه از ماه گذشته وضعیت جسمانی وی وخیم شد، با تشخیص پزشکان آرمین بشرویه در بیمارستان دکتر شریعتی تهران بستری شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا با اشاره به اینکه آرمین بشرویه از جوانان فعال عرصه تئاتر و سینما استان گیلان است، بیان کرد: وی مبتکر کاراکتر هنری سیلورمن (مرد نقره ای) د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرد نقره ای تئاتر ایران درگذشت

مرد نقره ای تئاتر ایران درگذشت