مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 13:422022-04-24سياسي

بازنگری طرح های کشاورزی «مهدی آباد بزرگ» در دستور کار قرار می گیرد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با بازنگری طرح های کشاورزی روستای مهدی آباد بزرگ، مشکلات کشاورزان این روستا پیگیری و رفع می شود.

- رضا افلاطونی در گفت و گو با خبرنگار فارس از قزوین به تشکیل جلسه ای در روستای مهدی آباد بزرگ از توابع شهرستان قزوین با حضور لطف اله سیاهکلی مرادی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین و در مجموع 15 نفر از مسئولان استان اشاره کرد و گفت: در این جلسه مشکلاتی مانند حریم کانال آب کشاورزی، آسفالت، برق و.

از سوی مردم روستا مطرح شد.

وی با بیان اینکه مردم روستای مهدی آباد بزرگ بیشتر از بی عدالتی در توزیع آب کشاورزی گله مند بودند، افزود: میزان دبی آب یا همان حق آبه سالیان سال است بر اساس طرح های قدیمی که 40 یا 50 سال وجود دارد، می باشد و نمی توانیم کم و زیاد کنیم چرا که حق مردم بوده و از اختیارات شرکت آب منطقه ای استان قزوین است .

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: در این راستا از سوی شرکت آب منطقه ای به جهاد کشاورزی اعلام می شود که سهم میزان آب یک روستا با فلان مساحت زمین چقدر است و سازمان جهاد کشاورزی حق دخل و تصرف در میزان حق آبه یا سهم آب ندارد و بر اساس میزان آبی که از طرف شرکت آب منطقه ای اعلام و مشخص می شود الگوی کشت از سوی جهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری طرح های کشاورزی «مهدی آباد بزرگ» در دستور کار قرار می گیرد

بازنگری طرح های کشاورزی «مهدی آباد بزرگ» در دستور کار قرار می گیرد