مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 13:522022-04-24حوادث

گزینه های محتمل در ارتباط با تلف شدن پلنگ/ تخریب زیستگاهی یا اسارت؟!


مسؤول حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به تلف شدن پلنگ سرگردان در قائم شهر گفت: در ارتباط با تلف شدن پلنگ چند گزینه محل بوده که در حال بررسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ماجرای دیده شدن یک قلاده پلنگ سرگردان خبر داغی بوده که امروز دست به دست چرخیده است.

فیلم پلنگ سرگردان در خیابان های قائم شهر در اتفاقی عجیب صبح امروز یک قلاده پلنگ سرگردان در شهر قائم شهر موجب نگرانی شده است.

نیروهای امدادی و انتظامی از شهروندان حوزه خیابان کارگر خواسته اند از منزل خارج نشوند.

نیروهای انتظامی و زیست محیطی در تلاشند تا این پلنگ را زنده گیری کنند اما در حین عملیات یکی از ماموران پلیس زخمی شده است.

( بیشتر اینجا ببیند ) پلنگ سرگردان قائم شهر تحویل محیط زیست شد+فیلم از بامداد امروز یک قلاده پلنگ در خیابان ساری قائم شهر دیده شد که با تلاش نیروهای آتش نشانی و پلیس این پلنگ سرگردان با استفاده از تفنگ بی هوشی زمین گیر و تحویل محیط زیست شد.

( بیشتر اینجا بخوانید ).

این پلنگ از بامداد امروز در خیابان های قائم شهر دیده شد و با تلاش محیط زیست، آتش نشانی، نیروی انتظامی و سایر دستگاه ها  با استفاده از تفنگ بی هوشی در یکی از باغ های اطراف قائم شهر زمین گیر و به پناهگاه حیات وحش سمسکنده منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینه های محتمل در ارتباط با تلف شدن پلنگ/ تخریب زیستگاهی یا اسارت؟!

گزینه های محتمل در ارتباط با تلف شدن پلنگ/ تخریب زیستگاهی یا اسارت؟!