مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-04-24اقتصادي

کوهگرد: گمرک مرزی دوغارون بازگشایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، از روز شنبه در پی بروز اختلاف میان مرزبانان ایرانی با نیرو های طالبان در مرز های شمال شرقی کشورمان با افغانستان، - سرپرست حوزه نظارت گمرکات خراسان رضوی از بازگشایی مرز دوغارون و آغاز به کار مجدد این گمرک مرزی در شمال شرق کشورمان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، از روز شنبه در پی بروز اختلاف میان مرزبانان ایرانی با نیرو های طالبان در مرز های شمال شرقی کشورمان با افغانستان، مرز دوغارون موقتاً مسدود شد، ماجرا از اقدام طالبان برای جاده سازی در نزدیکی مرز آغاز شده بود.

پس از این تنش ها ارائه خدمات گمرکی در مرز دوغارون به صورت موقت متوقف شد.

‎در همین راستا با اشاره به تدابیر لحاظ شده در حوزه حفظ سلامت و امنیت اقلام تجاری موجود درمرز از طرف گمرک ایران اعلام شد، محموله های مختلف اعم از کامیون های حامل مواد اشتعال زا که تشریفات گمرکی آن ها تکمیل نشده بود به پارکینگ ها با فاصله امن از مرز منتقل شد.

اما کوهگرد مدیر کل گمرک مرزی دوغارون در خصوص تازه ترین جزییات فعالیت این نقطه تجاری کشورمان، گفت: هم اکنون طبق رایزنی های صورت گرفته در وزارت خارجه با اعلام مرزبانی تا حدودی اختلافات میان دو طرف حل شده و مرز مجددا فعالیت خود را ازسرگرفته است و خدمات گمرکی ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوهگرد: گمرک مرزی دوغارون بازگشایی شد

کوهگرد: گمرک مرزی دوغارون بازگشایی شد