موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - استقلال خوزستان - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان كشوري - نساجي مازندران - افزايش حقوق - جشنواره تحقيقاتي رازي - اسفنديار اختياري - متخلفان محيط زيست - احداث واحدهاي آسيب ديده - سفتجان - شركت هواپيمايي آسمان - امارات متحده عربي - توافق سوچي - طراحي پوستر - حكيم ابوالقاسم فردوسي - فوتبال 5 نفره قهرماني آسيا - والانجرد - برنامه هاي شب يلدا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 14:522022-04-24سياسي

محجوب: روز کارگر را یک جشن اعتراضی می دانیم


در این چند سالِ شیوع کرونا تجمعات روز کارگر به صورت محدود برگزار شد که ما امیدواریم امسال این محدودیت جبران شود و ما شاهد مراسم های باشکوه در سراسر جهان باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، نشست خبری خانه کارگر به مناسب آغاز هفته کارگر و اعلام برنامه های این هفته، با حضور علیرضا محجوب (دبیرکل خانه کارگر) برگزار شد.

نشست خبری خانه کارگر به مناسب آغاز هفته کارگر با حضور علیرضا محجوب (دبیرکل خانه کارگر) صبح امروز (یکشنبه/ 4 اردیبهشت) برگزار شد.

محجوب در ابتدای این نشست گفت: پیشاپیش روز کارگر را به همه آزادگان و کارگران آزاده جهان تبریک می گوییم و یادی می کنیم از کسانی که در جنبش اول ماه می 1886 در شهر شیکاگو توسط پلیس آمریکا جان خود را از دست دادند.

ما متاسفم هستیم که آمریکا امروز هم این روز را خیلی به رسمیت نمی شناسد.

وی گفت: جنبش اول ماه می 1886 نیز الهام بخش ایجاد سازمان بین المللی کار و بسیاری از تحرکات بین المللی بوده است.

روز کارگر در مقاوله نامه شماره یک سازمان بین المللی کار در سال 1919 آمده است.

محجوب با بیان اینکه روز کارگر را باید یک جشن اعتراضی بدانیم، گفت: در سنوات گذشته قبل از شیوع کرونا اعتراضاتی که در این روز برگزار می شد با درگیری هایی، همراه بوده است که البته این درگیری ها به ماهیت این جنبش و اعتراضات برمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محجوب: روز کارگر را یک جشن اعتراضی می دانیم

محجوب: روز کارگر را یک جشن اعتراضی می دانیم