مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 15:172022-04-24اقتصادي

اختصاص 25 میلیارد تومان برای بهسازی راه های عشایری جنوب اردبیل


معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان امور عشایری ایران از تخصیص 25 میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی راه های عشایری شهرستان های خلخال و کوثر از محل اعتبارات استانی و ملی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس پاپی زاده بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه دیدار با عشایر منطقه خلخال و کوثر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 10 تا 15 میلیارد تومان به صندوق های اعتبارات خرد زنان عشایر اختصاص داده می شود.

وی تصریح کرد: پنل های خورشیدی بیشتری نسبت به سال های قبل در مناطق عشایری توزیع می شود و این موضوع را از طریق مجلس در بودجه سال آینده پیگیری می کنیم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان امور عشایری ایران از تخصیص 25 میلیارد ریال اعتبار برای ترمیم، مرمت و بهسازی راه های عشایری شهرستان های خلخال و کوثر از محل اعتبارات استانی و ملی در سال جاری خبر داد.

وی افزود: با توجه به نزدیک بودن زمان کوچ عشایر منطقه تلاش خواهیم کرد تا قراردادهای لازم برای اجرای طرح های بهسازی راه عشایر این دو شهرستان در اردیبهشت ماه امسال آماده و طرح ها قبل از کوچ عشایر اجرا شوند.

پاپی زاده خاطرنشان کرد: با توجه به ایجاد مشکل برای برخی از عشایر منطقه پس از اجرای طرح ساماندهی دفترچه های عشایری و حذف نام برخی افراد از جامعه عشایری، در تلاش هستیم تا با همکاری سازمان آمار ایران عش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 25 میلیارد تومان برای بهسازی راه های عشایری جنوب اردبیل

اختصاص 25 میلیارد تومان برای بهسازی راه های عشایری جنوب اردبیل