مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 15:472022-04-24اجتماعي

افزایش ناگهانی دمای هوا در مازندران نگران کننده است


طی فروردین ماه شاهد افزایش دمای هوا در استان بودیم و ساری دومین شهر گرم کشور بعد از اهواز می شود، به طور حتم نگران کننده بوده و مشکلاتی را به همراه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران امروز در ارتباط با وضعیت هوای مازندران، اظهار کرد: معمولا تا دهه نخست اردیبهشت ماه شاهد هوایی خنک در مازندران هستیم که موضوعی کم سابقه و غیرطبیعی نیست.

وی با اشاره به اینکه نگران افزایش ناگهانی دمای هوا هستیم، افزود: اینکه طی فروردین ماه شاهد افزایش دمای هوا در استان بودیم و ساری دومین شهر گرم کشور بعد از اهواز می شود، به طور حتم نگران کننده بوده و مشکلاتی را به همراه دارد.

مدیرکل هواشناسی مازندران، دلیل وضعیت هوایی را تغییرات اقلیمی دانست و تصریح کرد: باید گفت تغییرات اقلیمی اتفاق افتاده و اصلا نمی توان جلویش را گرفت.

این مسوول بیان کرد: موضوعی دیگری که ما را نگران کرده کاهش دست کم 7 برابری ذخیره برفی امسال نسبت به  سال گذشته بوده که  نگران کننده است و عوارضی به همراه خواهد داشت.

رضوی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با پیش بینی وضع هوای استان مازندران، اضافه کرد: امروز شاهد آسمانی صاف تا نیمه ابری و در ساعت بعدازظهر شاهد افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده و وزش باد در ارتفاعات استان هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ناگهانی دمای هوا در مازندران نگران کننده است

افزایش ناگهانی دمای هوا در مازندران نگران کننده است