مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 15:572022-04-24فرهنگي

شکسپیر به سرقت ادبی متهم شد


یک کتاب کمیاب قرن شانزدهمی شواهد قانع کننده ای ارائه داده که نشان می دهد نمایشنامه «سیمبلین» اثر ویلیام شکسپیر از نمایشنامه ای گمشده «سِر توماس نورث»، - یک کتاب کمیاب قرن شانزدهمی شواهد قانع کننده ای ارائه داده که نشان می دهد نمایشنامه سیمبلین اثر ویلیام شکسپیر از نمایشنامه ای گمشده سِر توماس نورث ، نویسنده دوره الیزابت الهام گرفته شده است.

شواهد جدید به دست آمده از یک کتاب قدیمی ویلیام شکسپیر را در طرح داستان نمایشنامه کمدی سیمبلین به سرقت ادبی متهم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، یک کتاب کمیاب قرن شانزدهمی شواهد قانع کننده ای ارائه داده که نشان می دهد نمایشنامه سیمبلین اثر ویلیام شکسپیر از نمایشنامه ای گمشده سِر توماس نورث ، نویسنده دوره الیزابت الهام گرفته شده است.

نسخه کتاب تاریخچه فابیان اثر سال 1533 میلادی که خلاصه ای از تاریخ بریتانیا و فرانسه از دوران روم تا هنری هفتم است حاوی یادداشت هایی دست نویس در حاشیه کتاب از سِر توماس نورث است که با طرح داستان و جزییات نمایشنامه تراژدی کمدی سیمبلین از ویلیام شکسپیر مرتبط است.

مایکل بلندینگ که این کتاب را در کتابخانه دانشگاه هاروارد کشف کرده در این باره عنوان کرده که این حاشیه ها نمی تواند بر اساس نمایشنامه شکسپیر باشد، زیرا نورث حدود شش سال قبل از تاریخ پذیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکسپیر به سرقت ادبی متهم شد

شکسپیر به سرقت ادبی متهم شد