مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 15:572022-04-24ورزشي

پرداخت 10درصد قراردادها و پاداش ویژه قهرمانی برای شاگردان رحمتی


مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران از شارژ مالی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پیش از برگزاری فینال جام حذفی خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سید محمدرضا میری لواسانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت امیرالمومنین(ع)، با اشاره به نتایج موفقیت آمیز تیم فوتبال آلومینیوم اراک و راهیابی به فینال جام حذفی اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش جمعی تمام مجموعه ایرالکو، تدابیر اعضای کادر فنی و تلاش بازیکنان، تیم آلومینیوم درآستانه رقم زدن یک اتفاق تاریخی برای استان مرکزی است که ما نیز از اهمیت این موضوع اطلاع داریم.

از زمان حضورم در شرکت آلومینیوم ایران، ضمن توجه به افزایش تولید و توجه به کارکنان و کارگران عزیز و زحمتکش، سعی کردم نگاه منطقی به بحث ورزش داشته باشم که خوشبختانه حمایت ها منجر به صعود تیم آلومینیوم اراک به فینال جام حذفی شده و یک اتفاق مهم رقم خورده است.

مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران تصریح کرد: طی یک ماه و نیم اخیر پشتیبانی ویژه ای از باشگاه آلومینیوم داشتیم و سعی داریم همین رویه را ادامه بدهیم و در کنار آن قصد داریم شرایطی به وجود بیاوریم تا تیم ایرالکو با قدرت و تمام توان در بازی فینال جام حذفی حاضر شود.

در دو هفته اخیر بخشی از مطالبات اعضای تیم آلومینیوم اراک پرداخت شده و قصد داریم تا قبل از بازی فینال جام حذفی، 10 درصد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 10درصد قراردادها و پاداش ویژه قهرمانی برای شاگردان رحمتی

پرداخت 10درصد قراردادها و پاداش ویژه قهرمانی برای شاگردان رحمتی