مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 16:022022-04-24سياسي

یک اقدام زیبا در «چرام» به مناسبت لیالی قدر/جوانی که از چوبه دار رهایی یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، در ایام لیالی قدر و ایام و حزن و اندوه شهادت مولای متقیان حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام تلاش های اعضای شوراهای حل اختلاف، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات، بزرگان، متنفذین، ریش سفیدان و همه مسؤولان در این شب عزیز خدا به نتیجه نشست و جوانی از پای چوبه دار و قصاص نجات یافت.

فردی که 13 سال پیش بر اساس یک مشاجره لفظی جوان هم طایفه ای خود را به قتل رساند، آنجا که مهر مولای متقیان علی علیه السلام هم قاتل را از قصاص می رهاند و خانواده مقتول هم با بزرگواری و بزرگ منشی، این بزرگی را که بزرگان و ریش سفیدان برای آنها قائل شده اند، به جان و دل می پذیرند و بدون هیچ گونه چشم داشتی اعلام رضایت می کنند.

 به همین منظور در آیینی که در مصلای نماز جمعه حضرت ابوطالب شهر چرام برگزار شد، خانواده همتی با بردباری که در طی این 13 سال داشتند، چشم از قصاص فروبستند و رضایت خود را اعلام کردند.

این مراسم با حضور مسؤولان عالی قضایی و سیاسی استان، ائمه جمعه و جماعات، جمع کثیری از معتمدین و متنفذین شهرستان چرام برگزار شد.

حسن نگین تاجی رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در سخنانی گفت: شاید بتوان گفت اولین قانون طبیعی که در نظام خلقت در خصوص نظام دادرسی ایجاد شد، حل و فصل دعاوی از طریق سازش بود و ریش سفیدان و بزرگان، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک اقدام زیبا در «چرام» به مناسبت لیالی قدر/جوانی که از چوبه دار رهایی یافت

یک اقدام زیبا در «چرام» به مناسبت لیالی قدر/جوانی که از چوبه دار رهایی یافت