مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 16:072022-04-24سياسي

استمرار پوشش بیمه زندانیان و افراد مجهول الهویه تا پایان 1401


مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان از استمرار پوشش بیمه زندانیان، معتادان و افراد مجهول الهویه تا پایان سال 1401 خبرداد.

- ، سید محمد حسینی بعدازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: یکی از مهم ترین وظایف سازمان بیمه سلامت ایران، ایجاد پوشش بیمه ای برای افراد فاقد بیمه درمان بوده و در حال حاضر هم این امر از طریق صندوق بیمه سلامت همگانی امکان پذیر شده است.

مدیرکل بیمه سلامت گلستان افزود: با عنایت به استمرار ردیف بودجه مربوط به پوشش بیمه پایه سلامت زندانیان، معتادان و افراد مجهول الهویه در قانون بودجه سال 1401 کل کشور، ارائه خدمت به گروه های یاد شده تا پایان اسفند ماه سال جاری کماکان ادامه دارد.

وی افزود: مشمولان این طرح می توانند با رعایت مقررات و ضوابط هر گروه از خدمات بیمه ای در تعهد سازمان بیمه سلامت بهره مند شوند.

حسینی بیان کرد: پوشش بیمه ای معتادان به مواد مخدر و روانگردان معرفی شده از سوی واحدهای تابعه سازمان بهزیستی و دانشگاه های علوم پزشکی، بر مبنای ضوابط سازمان بیمه سلامت ایران تا پایان امسال ادامه دارد.

مدیرکل بیمه سلامت گلستان گفت: افراد فاقد هرگونه پوشش بیمه درمانی می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد و یا با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری شهروندی نسبت به بیمه کردن خود و اعضای تحت تکفل خان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار پوشش بیمه زندانیان و افراد مجهول الهویه تا پایان 1401

استمرار پوشش بیمه زندانیان و افراد مجهول الهویه تا پایان 1401