مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 16:172022-04-24سياسي

فرماندار ری: انجام کارها نباید محدود به بودجه های دولتی باشد


انجام کارها نباید منوط و محدود به بودجه های دولتی باشد و در شهرستان ری باید با توجه به توان بالا و قابل توجه محلی و استفاده از این ظرفیت ها برای رفع مشکلات بهره گیری کرد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از ری، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی ظهر امروز در اولین جلسه شورای اداری شهرستان ری که در سالن اجتماعات فاطمه زهرا(س) برگزار شد، اتکاء به خداوند متعال را مایه آرامش انسان دانست و اظهار کرد: هر کس در زندگی به آنچه خداوند متعال رزق و روزی او قرار داده و حرص نورزیده و به حرام ورود پیدا نمی کند در آرامش است، به طوری که در روایات قناعت گنجی تمام نشدنی ذکر شده است.

وی با بیان اینکه هر کس به خدا تکیه کند، خداوند او را کافی است، گفت: اگر انسان در زندگی تنها به خالق هستی تکیه کرده و به آن باور و ایمان قلبی داشته باشد به قرار و آراش خواهد رسید و در مقابل آن هایی که دست خدا را در امور باور ندارند هیچگاه طعم آرامش را نچشیده و آن را تجربه نمی کنند.

امام جمعه شهرستان ری ادامه داد: حفظ زبان و کلام، اهتمام به ساده زیستی و قناعت و دوری از تکلفات دنیایی و اعتقاد و اعتماد قلبی به اینکه صلاح و رستگاری بشر در دست اختیار خالق هستی است، انسان را از بسیاری از گناهان و تلاطم های زندگی دنیایی دور کرده و به ساحل آرامش خیال می رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ری: انجام کارها نباید محدود به بودجه های دولتی باشد

فرماندار ری: انجام کارها نباید محدود به بودجه های دولتی باشد