مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 17:172022-04-24اقتصادي

راه اندازی مرکز مشاوره جامعه کارگری/ خوشه های صنعتی همدان ارتقا می یابد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از راه اندازی مرکز مشاوره کارگری طی هفته کارگر در همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، یوسف شعبانی بعد از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته کارگر اظهار کرد: نقش جامعه کارگری در فضای کسب و کار و عرصه های خدمات انکار ناپذیر است و به همین دلیل پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه هر سال به نام هفته تجلیل از مقام کارگر نامگذاری شده  است.

وی بیان کرد: با شیوع کرونا کادر پزشکی و تیم سلامت در کنترل این بیماری نقش بسزایی داشتند که در کنار این طیف قشر کارگری و کارفرمایی هم نگذاشتند چرخ صنعت از رونق بیفتد و گاهی با شرایط سخت هم به مدیریت وضعیت پرداختند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان از برگزاری پویش تقدیر یک شهروند از یک کارگر در هفته کار و کارگر خبر داد و افزود: در این راستا شهروندان از کارگرانی که در اطراف خود می شناسند، تقدیر می کنند.

وی با بیان اینکه در روز اول هفته کارگر از 35 غسال و شاغلان باغ بهشت همدان تقدیر خواهیم داشت گفت: نشست با اندیشه ورزان بسیج کارگری را در روز دوم این هفته و روز سوم دیدار با خانواده های شهدای کارگری را داریم.

شعبانی با اشاره به اینکه جامعه کارگری و کارفرمایی و پرسنل اداره کار در راهپیمایی روز قدس و نماز جمعه این هفته حضور پررنگی خواهند داشت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز مشاوره جامعه کارگری/ خوشه های صنعتی همدان ارتقا می یابد

راه اندازی مرکز مشاوره جامعه کارگری/ خوشه های صنعتی همدان ارتقا می یابد