مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 17:222022-04-24دانش

تسهیلات سازمان سنجش برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد و المپیاد دانشجویی


سازمان سنجش آموزش کشور، تسهیلاتی را برای متقاضیان ثبت نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 و بیست و هفتمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور برای تغییر حوزه امتحانی فراهم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با توجه به حضوری شدن تشکیل کلاس ها در دانشگاهها و موسسات آموزشی و درخواست های واصله از داوطلبان به سازمان سنجش مبنی بر تغییر حوزه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 و بیست و هفتمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور (از شهرستان محل اقامت به شهرستان محل تحصیل)، به منظور مساعدت تمهیداتی اندیشیده شده تا متقاضیان ثبت نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 که محل تحصیل آنها با محل اقامت آنان متفاوت است و حوزه امتحانی خود را با توجه به محل اقامت تعیین کرده اند، بتوانند در صورت تمایل نسبت به تغییر حوزه امتحانی خود به شهر محل تحصیل اقدام کنند.

لذا این دسته از داوطلبان ضرورت دارد با در نظر داشتن نکات ذیل از پنجم تا هفتم اردیبهشت به سامانه جامع این آزمون در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.

sanjesh.

org مراجعه و نسبت به تغییر حوزه امتحانی خود اقدام کنند.

این امکان فقط برای افرادی ایجاد شده که تاریخ فارغ التحصیلی خود را در زمان ثبت نام از تاریخ اول اسفندماه 1400 به بعد درج کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات سازمان سنجش برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد و المپیاد دانشجویی

تسهیلات سازمان سنجش برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد و المپیاد دانشجویی