مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 18:072022-04-24سياسي

روحانیون در برابر توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان روشنگری کنند


مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: امروز روحانیون علاوه بر ترویج دین، وظیفه روشنگری در برابر توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان را نیز برعهده دارند.

- ، حجت الاسلام والمسلمین برومند رازیانی روز یکشنبه در نشست با روحانیون اهل تشیع و اهل سنت سقز اظهار کرد: امروز قدس، یعنی قبله اول مسلمانان زیر چکمه های دژخیمان صهیونیست است و باید با اتحاد همه مسلمانان آزاد شود.

وی افزود: دشمن همواره می خواهد بین مسلمانان به ویژه مسلمانان شیعه و سنی تفرقه ایجاد کند و به شهادت رساندن چهار روحانی در ماه گذشته در همین راستا بوده که با هوشیاری مردم ایران این نقشه شوم خنثی شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: مسلمانان ایران اسلامی سال هاست که برادر وار در کنار هم زندگی می کنند و دشمن به ویژه دشمن صهیونیستی به همین خاطر همیشه تلاش کرده است بین ما تفرقه ایجاد کند.

حجت الاسلام والمسلمین رازیانی با اشاره به نقش وحدت بخش روحانیون در جامعه گفت: امروز روحانیان علاوه بر ترویج دین، وظیفه سنگینی هم در برابر زیاده خواهی دشمنان که همان تفرقه است بر عهده دارند و باید در سطح جامعه بیش از هر زمان دیگری روشنگری کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس در تمام شهرهای استان کردستان برگزار خواهد شد افزود: باید همه مسئولان و اقشار مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیون در برابر توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان روشنگری کنند

روحانیون در برابر توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان روشنگری کنند