مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 18:272022-04-24سياسي

مساجد کرمانشاه براساس سند راهبردی نیازمند ساماندهی است


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مساجد باید محل رجوع مردم باشد، گفت: مساجد استان کرمانشاه براساس سند راهبردی نیازمند ساماندهی است.

- ، بهمن امیری مقدم بعد از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی و هماهنگی مساجد استان کرمانشاه که امروز با حضور امام جمعه کرمانشاه و آیت الله محمدی عراقی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد؛ به ضرورت ایجاد زمینه ای برای اداره مسجد با مشارکت مردم اشاره و اظهار کرد: مساجد باید به پایگاه های بصیرت افزایی برای جهاد تبیین و محلی مورد اعتماد و امن برای حل مشکلات مردم تبدیل شوند.

وی افزود: باز بودن مساجد برای مراجعه مردم و خواندن نماز در طول روز از جمله مطالبات مردم است و باید با برنامه ریزی این اقدام صورت گیرد و زمینه جذب جوانان را در این محیط معنوی و فرهنگی فراهم کرد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد کرد: مساجد برای ایفای نقش بیشتر خود نیاز به تحول و ساماندهی دارند و وضعیت کنونی مساجد در شأن مردم مؤمن کرمانشاه نیست.

بهمن امیری مقدم بیان کرد: ساماندهی مساجد استان کرمانشاه کار بسیار ارزشمندی است اما آنچه که مشاهده می شود مساجد استان به تلاش و جدیت بیشتر برای ساماندهی بر اساس سند راهبردی نیاز دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد کرمانشاه براساس سند راهبردی نیازمند ساماندهی است

مساجد کرمانشاه براساس سند راهبردی نیازمند ساماندهی است