مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 19:022022-04-24سياسي

مکان و زمان مناسب، دو مؤلفه اصلی جهاد تبیین هستند


جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: امروز مقام معظم رهبری بر این نکته تأکید دارند که جهاد تبیین یک فریضه است و این بدان معناست که در زمان خود و به موقع مشخص لازم و ضروری است که یک موضوع به درستی تبیین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار علی مقواساز، جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد خوراسگان اظهار داشت: اساتید ما شهدا و ما دانشجوهای آن ها هستیم که در این کلاس می خواهند راه را به ما نشان دهند و باید بدانیم فرصت بسیار کم است و درسی که باید از شهدا بگیریم جهاد است چرا که شهدا اهل جهاد، تلاش، کوشش، نخوابیدن و پای امر ولی ایستادن بودند.

وی افزود: پیام من از این یادواره این است که باید توجه کنید در زمانی همه رزمندگان جان، خانواده و مال خود را کف دست گذاشتند و به جبهه های جنگ رفتند و ما نیز باید با الگوگرفتن از آن ها اهل جهاد، تلاش و کوشش باشیم.

مقواساز با اشاره به رشادت های شهدای اصفهان در جنگ خاطرنشان کرد: امروز مقام معظم رهبری بر این نکته تأکید دارند که جهاد تبیین یک فریضه است؛ یعنی در زمان خود و به موقع مشخص لازم و ضروری است که یک موضوع به درستی تبیین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکان و زمان مناسب، دو مؤلفه اصلی جهاد تبیین هستند

مکان و زمان مناسب، دو مؤلفه اصلی جهاد تبیین هستند