مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 19:572022-04-24فرهنگي

ماجرای واقعی حاتم بخشی استاندار یزد+ فیلم و عکس


 اولین افتخار تانیا رضایی، کسب رتبه ی برتر در نخستین جشنواره بین المللی شهرهای میراث جهانی بود و پس از آن رتبه برتر در مسابقات نقاشی محیط زیست استان یزد، رتبه برتر  در سومین جشنواره چله قصه ها، رتبه برتر در جشنواره ملی حرف دل، رتبه برتر در پنجمین دوره جام باشگاه های کتاب خوانی،  تقدیر به علت نویسندگی و تقدیر به علت شرکت در مسابقات شعرخوانی و حافظ خوانی را کسب کرد ، همچنین اجراهای متعددی در صدا و سیما، دانشگاه یزد، کتابخانه مرکزی یزد و مراکز فرهنگی و هنری داشته و آخرین مورد نیز رتبه دوم در مسابقات قصه گویی را کسب کرده است.

مادر تانیا رضایی در این پست از ابتکار استاندار یزد در تشویق دانش آموزان به مشارکت در امور اجتماعی و فرهنگی قدردانی کرده است.

  همچنین فرم های ارزیابی شرکت کنندگان در پاسخگویی به پرسش های استاندار یزد در جریان جشنواره ابتکارات و نوآوری دانش آموزی یزد که از سوی چهار داور ارزیابی شده نیز در فضای مجازی انتشار یافته است.

در هفته های اخیر چندین مطلب کذب در خصوص دستور استاندار یزد برای برخورد با اتباع بیگانه نیز در فضای مجازی انتشار یافته بود که از سوی روابط عمومی استانداری تکذیب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای واقعی حاتم بخشی استاندار یزد+ فیلم و عکس

ماجرای واقعی حاتم بخشی استاندار یزد+ فیلم و عکس