مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 20:372022-04-24سياسي

عشایر کشور رایگان بیمه می شوند


پوشش بیمه ای روستاییان و عشایر برای بهره مندی آنها از خدمات بازنشستگی، از کارافتادگی و یا فوت ارائه خواهد شد تا بر اساس جدول تعریف شده صندوق بیمه ای روستاییان و عشایر بتوانند خدمات مطلوبی را به این قشر زحمتکش و پرتلاش انجام دهند.

- رییس کمیسیون امور اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: عشایر کشور در قالب صندوق بیمه روستاییان و عشایر به صورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ ولی اسماعیلی در دیدار با رییس سازمان امور عشایری در گرمی اظهار کرد: بر اساس ردیف بودجه سال جاری سه هزار میلیارد تومان منابع برای پوشش بیمه ای روستاییان و عشایر در نظر گرفته شده تا افراد فاقد توان مالی بتوانند به صورت رایگان از خدمات این بیمه استفاده کنند.

وی تصریح کرد: پوشش بیمه ای روستاییان و عشایر برای بهره مندی آنها از خدمات بازنشستگی، از کارافتادگی و یا فوت ارائه خواهد شد تا بر اساس جدول تعریف شده صندوق بیمه ای روستاییان و عشایر بتوانند خدمات مطلوبی را به این قشر زحمتکش و پرتلاش انجام دهند.

رییس کمیسیون امور اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی دیگر از دغدغه های مهم جامعه عشایر کمبود علوفه و نهاده های دامی در شرایط سخت خشکسالی است که مجلس به وزارت جهاد کشاورزی امکان تأمین نهاده ها را به صورت داخلی و از طریق واردات داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایر کشور رایگان بیمه می شوند

عشایر کشور رایگان بیمه می شوند