مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 22:472022-04-24سياسي

پیکر پاک شهید «امین زبادی» در رامشیر تشییع شد/ بدرقه سرباز وطن تا دروازه های بهشت


پیکر پاک و مطهر سرباز شهید «امین زبادی» از شهدای تازه تفحص دوران هشت سال دفاع مقدس در زادگاهش رامشیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رامشیر، همزمان با ایام شهادت حضرت امیرالمومنین(ع) پیکر پاک و مطهر سرباز شهید امین زبادی از شهدای تازه تفحص دوران هشت سال دفاع مقدس بر دستان مردم شهیدپرور رامشیر تشییع شد.

آیین تشییع پیکر پاک و مطهر شهید امین زبادی مصادف با سومین شب قدر با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان در زادگاهش برگزار شد و مردم رامشیر پیکر فرزند دلیر خود را دروازه های بهشت بدرقه کردند.

 تشییع پیکر پاک و مطهر شهید امین زبادی ارز مسجد امام خمینی(ره) رامشیر واقع در خیابان امام آغاز شد و تا گلزار شهدای این شهر ادامه داشت.

در آیین تشییع پیکر پاک و مطهر شهید تازه تفحص شده امین زبادی جمعی از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان حضور داشتتند و به این شهید والامقام ادای احترام کردند.

حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان نیز در آیین تشییع سرباز شهید امین زبادی در رامشیر حضور یافت و بر پیکر پاک و مطهر این شهید دفاع مقدس نماز خواند.

همچنین عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان با سفر به شهر رامشیر در آیین تشییع پیکر پاک و مطهر شهید امین زبادی شرکت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر پاک شهید «امین زبادی» در رامشیر تشییع شد/ بدرقه سرباز وطن تا دروازه های بهشت

پیکر پاک شهید «امین زبادی» در رامشیر تشییع شد/ بدرقه سرباز وطن تا دروازه های بهشت