مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 22:522022-04-24حوادث

ناکامی قاچاقچیان سوخت در انتقال 90 هزار لیتر گازوییل قاچاق


با تلاش ضربتی و همه جانبه ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس قاچاقچیان در انتقال 90 هزار لیتر سوخت قاچاق ناکام ماندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان امشب اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه جلابی شهرستان بندرعباس در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی یک باند قاچاق سوخت که قصد انتقال یک محموله سوخت بوسیله مشک های ماری در خور کولغان داشتند را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل اکیپی و با همکاری مامورین یگان امداد، دریابانی کولغان و پاسگاه های حسنلنگی و قلعه قاضی به محل اعزام که در بدو ورود ماموران تعدادی خودرو نیسان حامل سوخت قاچاق در ساحل دریا که در حال تخلیه سوخت به داخل مشک ماری بودند و سه فروند قایق حامل مشک ماری با مشاهده مامورین به سمت دریا متواری شدند.

این مقام انتظامی هرمزگان بیان داشت : در بازرسی از سه مشک ماری بجا مانده از قاچاقچیان 90 هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش این محموله قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی 12میلیارد ریال عنوان کرده و خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق فرآورده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی قاچاقچیان سوخت در انتقال 90 هزار لیتر گازوییل قاچاق

ناکامی قاچاقچیان سوخت در انتقال 90 هزار لیتر گازوییل قاچاق