مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 23:322022-04-24اجتماعي

حفظ محیط زیست باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود


رییس هیأت مدیره شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: حفظ محیط زیست باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود گفت: دانش آموزان نقشی غیرقابل انکار در توسعه این فرهنگ از طریق خانواده های خود در سطح جامعه دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، اسحق جعفری رییس هیأت مدیره شرکت پالایش نفت بندرعباس در یک گفت وگوی رسانه ای به مناسبت روز زمین پاک با تاکید بر این نکته که حفظ محیط زیست باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود گفت: دانش آموزان نقشی غیرقابل انکار در توسعه این فرهنگ از طریق خانواده های خود در سطح جامعه دارند.

جعفری افزود: شرکت پالایش نفت بندرعباس به عنوان صنعتی سبز، حفظ و صیانت از محیط زیست را در استراتژی خود قرار داده است و اجرای بسیاری از پروژ ها و فرآیند تولید با در نظر گرفتن استاندارهای زیست محیطی اجرا می شود.

معاون اجرایی شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز با تبریک هفته زمین پاک گفت: پایبندی به رعایت قوانین و مقررات زیست محیطی منطقه ای، ملی و بین المللی، استفاده از فن آوری های جدید برای کاهش پسماندها و کنترل مخاطرات و اثرات زیست محیطی از استراتژی های شرکت پالایش نفت بندرعباس در راستای دستیابی به اهداف زیست محیطی است.

ذاکری افزود: باید با ارتقای سطح دانش و مهارت دانش آموزان برای افزایش احساس مسئولیت اجتماعی و جلب مشارکت آنها در حفظ محیط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ محیط زیست باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود

حفظ محیط زیست باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود